Портфоліо


Назва проекту   Хвороби цивілізації


Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети  Основи здоро'я


Стислий опис проекту 
            Цей проект спрямований допомогти учням 7-го класу зрозуміти, про те, що цивілізація дає не тільки користь, але й шкоду у вигляді хвороб цивілізації. Сформувати системність знань щодо ведення здорового способу життя. Учні знайомляться з профілактикою хвороб цивілізації. Під час роботи в проекті учні виховують у себе валеологічну культуру поведінки. Учні знайомляться з презентацією вчителя, основними питаннями проекту, його задачами і планом реалізації. Об'єднуються в групи. Планують діяльність груп, розподіляють обов'язки щодо виконання етапів проекту. Під час роботи над проектом діти проводять опитування однолітків, з'ясовуючи їх рівень обізнаності щодо хвороб цивілізації; консультуються: з лікарями з питань хвороб сучасності;  дієтологом з питань раціонального харчування щодо зміцнення імунітету. Займаються пошуком інформації про особливості хвороб цивілізації. Аналізують одержані відомості та роблять висновок, які хвороби найнебезпечніші та їх профілактику. Пояснюють необхідність вести здоровий спосіб життя, правильне харчування. Результати своєї діяльності подають у вигляді блогу, презентації, буклету. Оцінювання роботи дітей ведеться за допомогою форм оцінювання навичок учня та навичок спільної діяльності групи, оцінювальних листів презентації. Також впродовж роботи над проектом діти оцінюють роботу своїх товаришів обговорюючи її в блогах. До послуг учнів допомога вчителя-консультанта, яка надається на сторінках блогу проекту.

Вік учнів, клас  7, 12 -13 років

Повний План вивчення теми  Профілактика соціально небезпечних захворювань.

Соціологія, інформатика, медицина.

Навчальні цілі      Знає про цінність здоров’я, дізнається про особливості цивілізації, формує поняття про здоровий спосіб життя.

Учні:
     називають приклади «хвороб цивілізації»;
     пояснюють, як куріння пов’язане з небезпе­кою виникнення раку, як працює реклама;
     розпізнають базові рекламні стратегії, зокре­ма ті, що використовуються в рекламі тютю­нових та алкогольних виробів;
демонструють уміння нейтралізувати вплив реклами.
Учень володіє навичками ХХІ століття:
Творчістю і інноваційністю;
розвиває критичне мислення і вміння вирішувати проблеми;
розвиває комунікативні навички;
уміє працювати з інформацією, має медіа та комп’ютерні навички;
розвиває життєві та кар’єрні навички;
проявляє лідерство та відповідальність.

Опис оцінювання  Провести обговорення та опитування учнів ЗХД щодо визначення рівня попередніх знань  для того, щоб визначити навчальні потреби учнів до початку їх роботи над проектами; продумати, як забезпечити учнів інформацією та допомогою у набутті необхідних навичок у разі необхідності. Учні використовують контрольний список для створення презентації для того, щоб спрямовувати свій процес навчання, відслідковувати зміни та здійснювати самостійну оцінку свого власного проекту у навчанні. Записи в журналах спостережень та досліджень допомагають як вчителю, так і учням здійснювати моніторинг прогресу та краще розуміти зміст. Опитування використовується упродовж всієї навчальної теми для того, щоб допомогти учням розвивати свої навички мислення вищих рівнів та самостійно виконувати проекти. Індивідуальні консультації використовуються для сприяння моніторингу прогресу та підготовки відповідей на будь-які запитання учнів. Учні використовують форму оцінювання презентації та форму для зворотного зв'язку  для здійснення учнями само оцінювання своєї роботи та отримання взаємооцінки з боку їх однокласників. Цю інформацію учні мають отримувати до того, як робота завершена для того, щоб мати можливість виправити помилки і вдосконалити свою роботу. Для оцінювання та виставлення оцінок в журнал вчитель використовує ту ж саму форму оцінювання презентації   проектів

Діяльність учнів та вчителя  Перед вивченням теми вчитель знайомить учнів та батьків з методом проектів за допомогою буклету. Спрямовує роботу учнів на дослідження:   Чи можуть хвороби цивілізації загрожувати комусь особисто?Скільки часу людина активно рухається впродовж дня?

Попросіть учнів підготувати наперед журнали спостережень та досліджень, щоб робити нотатки, занотовувати свої спостереження, і думати над питаннями і спільними дискусіями у рамках навчального проекту.
1.   Які хвороби принесла цивілізація
 2.    Ожиріння — результат неправильного харчування
 3.     Алергічні захворювання
 4.     Паління й рак
       5.  Головні «хвороби цивілізації» — це серцево-судинні, ракові й ен­докринні.      Найпоширенішими з-поміж них є гіподинамія та ожиріння.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище   Надія Живага

Фах, навчальний предмет вчитель загально-технічних дисциплін, вчитель основ здоров'я

Навчальний заклад Троїцька гімназія Троїцької районної ради Луганської області

Місто\село, район, область смт Троїцьке, Троїцький район, Луганська область

Контактні дані e-mail: nzhuvaga@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу 10.09.2012 - 28.09.2012

Місце проведення тренінгу Троїцька гімназія Троїцької районної ради    Луганської області

Тренери Федорущенко Наталія Юріївна

Комментариев нет:

Отправить комментарий